Flygplatsen

Nu sitter jag på flygplatsen och om ca 1h lyfter planet. Jag är fortfarande märkligt lugn och har väll kanske inte tagit in det. Klumpen i magen är väldigt liten men längtan och förväntningarna är desto större/fler.

Jag sitter utanför Gate 17 och runtomkring hör jag människor prata det är en salig blandning mellan vad jag antar är kinesiska och svenska Solen är rakt i ögonen då det var den bästa platsen att sitta (el uttaget finns här). Det luktar rent och jag funderar på om jag borde ha ätit något mer innan jag gick hit.

Om drygt 10 timmar kommer jag att kliva ur planet i ett helt nytt land där jag är det konstiga där jag är i minoritet.

Jag vet inte när jag kommer komma åt internett nästa gång så ja håll utkik det kan bli snart eller om lång tid. och jag som är van att kolla min FB minst 10 ggr/dag hur ska detta gå?

Oh nu kom klumpen.. Jag insåg precis att jag ska upp i luften och flyga i 9,5h det är sjukt lång tid i en liten plåtlåda.

Sköt om er!

MVH
Peter Karlbom
bild 15

Om equmenia

equmenia är en gemensam organisation för riksförbunden MKU, SBUF och SMU. equmenia är till för riksförbundens lokala föreningar, som bedriver verksamhet för barn och ungdomar i hela Sverige. equmenias första och största mål är att sprida evangeliet om Jesus Kristus bland barn och unga genom ord och handling.
Det här inlägget postades i Kina 09/10. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Flygplatsen

  1. equmenia skriver:

    Lycka till Peter. Det ska bli roligt att följa dig här på bloggen! //Emma

  2. Linus skriver:

    Det kommer att ga finfint!! Det känner jag pa mig.

    Lita pa Gud sa kommer allt att ordna sig!

  3. Peter skriver:

    Jo det funkar iaf!

Kommentera

