Nu är jag i Kina

Hej

Nu är jag framme.
Jag sitter nu i vad man kan kalla lärarrummet pa Arken. jag har fått låna Davids dator och försöker kolla min mail och lite annat men jag insåg ganska snabbt att det är en del sensur i detta land. Jag har nu surfat runt en stund på lite svenska forum (som inte är blockade, phu) och jag har tillslut lyckats läsa resten av blogginläggen. (tog nog bara en timme)
Ja det har varit några omvälvande dygn och jag vet fortfarande väldigt lite om vad jag ska göra, hur mitt schema ser ut och hur mina dagar ska fördelas. Jag hade hoppats på att bli mött på flygplatsen av pastor Ge för att få lite mer info, men så blev inte fallet.
Jag har blivit inkvarterad i en fin men väldigt tom lägenhet det finns 1,5 sängar och ett skäp. Mycket vita väggar blir det.
Jag känner mig ständigt trött då det hitills varit lite svårt att ställa om tiden.. kliver numera upp runt 1 pa natten svensk tid (ungefär när jag gått och lagt mig hemma i Sverige under sommaren)
Jobbar nu parallet med att ta mig in pa facebook också. det gar dåligt.

MVH
Peter Karlbom

Om equmenia

equmenia är en gemensam organisation för riksförbunden MKU, SBUF och SMU. equmenia är till för riksförbundens lokala föreningar, som bedriver verksamhet för barn och ungdomar i hela Sverige. equmenias första och största mål är att sprida evangeliet om Jesus Kristus bland barn och unga genom ord och handling.
Det här inlägget postades i Kina 09/10. Bokmärk permalänken.

Kommentera

