Tävlingen ja..

Jag missade vist tävlingen i mitt förra inlägg

www?ShowFile&image=1255152509.jpg

OBS, tävlingen avslutad..

Förslagen jag har fått in är följande

Vänster:

Brännboll

Skidskytte

Tennis

Lacrosse

Höger:

Landhockey

Innebandy

Ishockey

Jag har utsett en vinnare för ”korrekta” svar och en för bra motiveringar.

Rätt svar: Fredrik Fällman

Bra motiveringar: Hanna-Andrea Magnesköld

Jag tackar för erat deltagande och återkommer ev med nya kluriga frågor i nästa film.

Fredrik du får ditt kort när du kommer hit i November

och Hanna du får gärna skicka din adress till mig då du flyttat några gånger så jag vet inte om jag har rätt adress längre..

MVH Peter

Om equmenia

equmenia är en gemensam organisation för riksförbunden MKU, SBUF och SMU. equmenia är till för riksförbundens lokala föreningar, som bedriver verksamhet för barn och ungdomar i hela Sverige. equmenias första och största mål är att sprida evangeliet om Jesus Kristus bland barn och unga genom ord och handling.
Det här inlägget postades i Kina 09/10. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Tävlingen ja..

  1. J .T. skriver:

    Och vad är då rätt svar, vilka sporter är det på riktigt?
    Hur löd de bra motiveringarna?
    Nyfiken
    J .T.

  2. Peter Karlbom skriver:

    Hmm, min version av ”rätt svar” är Lacrosse och Landhockey.. men det är ju min subjektiva åsikt..

Kommentera

