10 dagar

img_0638
Idag är det 10 dagar kvar innan jag åker hem till Sverige igen, det betyder att jag har vait här i 209 dagar. Det är en lång tid samtidigt som det är en väldigt kort tid. Tankarna fyller mitt huvud men det är svårt att få ihop dem och att få ner em i text är nästan omöjligt. Så här är en uppdatering för stunden. 10 dagaar kvar och så mycket att göra. Det är en tid av avsked från alla de människor som har har varit min familj här denna tid. Att säga adjö utan att veta om man någonsin kommer att åter se dem igen. Försöka få nya möten och vara i stunden även om den är kort. En tid att göra allt det där som jag inte gjort ännu, att hitta de saker som jag vill ta med till Sverige. Planera för ett liv efter hemkomst. Se till så att jag får allt med mig hem, städa ut lägenheterna och….
Ja det är mitt liv just nu.

Om equmenia

equmenia är en gemensam organisation för riksförbunden MKU, SBUF och SMU. equmenia är till för riksförbundens lokala föreningar, som bedriver verksamhet för barn och ungdomar i hela Sverige. equmenias första och största mål är att sprida evangeliet om Jesus Kristus bland barn och unga genom ord och handling.
Det här inlägget postades i Kina 09/10 och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till 10 dagar

  1. J .T. skriver:

    Möten och avsked och nya möten och kanske möten igen. Ja, så är livet.
    Ta vara på tiden nu.
    Önskar allt gott

Kommentera

