Hej alla följare av kanske den mest intressanta bloggen som någonsin skapats!

Snart styr jag mina steg mot flygbussen som ska ta mig till Arlanda. Därefter blir det mellanlandning i Beijing innan jag och Max landar i vår nya hemstad Wuhan!

Både jag och Max är laddade till tänderna med nyttiga kinesiska fraser. Men främst: vilken konstig känsla jag har inombords. Jag vet inte om jag är peppad inför att äntligen åka, eller om jag är ledsen över att lämna familj och vänner här i Sverige. Antingen, antagligen, är det en mix utav båda. Som det ska vara, antar jag!

Peace! / Erik Svanberg

Om equmenia

equmenia är en gemensam organisation för riksförbunden MKU, SBUF och SMU. equmenia är till för riksförbundens lokala föreningar, som bedriver verksamhet för barn och ungdomar i hela Sverige. equmenias första och största mål är att sprida evangeliet om Jesus Kristus bland barn och unga genom ord och handling.
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

En kommentar till

  1. Linnea och Karin skriver:

    Är ni framme? Har allt gått bra? Come on, give us some details!

Kommentera

