Gissa strommen!

Det ar namnet pa en av de poplaraste lekarna i familjen Lomouamo just nu. Introducerad av Gustav gar den helt enkelt ut pa att gissa nar strommen kommer tillbaka, narmast klockslag vinner. An sa lange ar det kongolesisk dominans pa vinnarlistan men vi far se om Sverige efter lite mer tid och erfarenhet snart kan vara representerat dar. (Tror forresten jag leder dagens blogglista, tredje inlagget idag). Tack for nu!

/ Gustav

Om equmenia

equmenia är en gemensam organisation för riksförbunden MKU, SBUF och SMU. equmenia är till för riksförbundens lokala föreningar, som bedriver verksamhet för barn och ungdomar i hela Sverige. equmenias första och största mål är att sprida evangeliet om Jesus Kristus bland barn och unga genom ord och handling.
Det här inlägget postades i Kongo-Brazzaville 10/11. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Gissa strommen!

  1. Johanna skriver:

    Haha Gustav! Bästa leken ju och jag hejar på dig såklart! Idag vinner du blogglistan stort och nu känner jag mig själv inspirerad att skriva nåt. Tack och ha det fortsatt bra! Kram🙂

  2. Linnea skriver:

    Mysiga inlägg Gustav! Däremot tror jag att jag vet vilka som kommer vinna bloggligan för december… (-; Kramar!

Kommentera

