Rastkreativitet

Hade med kameran ut på rasten igår och det uppskattades ordentligt. Barn och föräldrar vill inte gärna att vi lägger ut bilder på barnen på nätet men att vara med på bilder är absolut det roligaste som finns. I alla fall är det intrycket jag får när barnen ser kameran i handen på mig. Det var riktigt längesen jag tog några bilder på rasten, förmodligen för att rasten blivit en vardagssak och tappat lite av min kameras uppmärksamhet, men det kändes bra att få ta lite nya bilder på det som jag snart kommer sakna så mycket. Veckorna som är kvar lär gå bra mycket fortare än jag vågar inse…

Förutom alla de bilder på barn som posar framför linsen, gör peace-tecknet och ler med hela ansiktet så fick jag ett riktigt fint motiv som några av mina härliga tjejer kom på helt själva. Gissa om de jublade när de fick se bilden i kameran direkt efter att den tagits. Och jag gladde mig åt en härlig bild att dela med mig av till er. Enjoy!

Fina barn va?!🙂

/Kram Karin

Om equmenia

equmenia är en gemensam organisation för riksförbunden MKU, SBUF och SMU. equmenia är till för riksförbundens lokala föreningar, som bedriver verksamhet för barn och ungdomar i hela Sverige. equmenias första och största mål är att sprida evangeliet om Jesus Kristus bland barn och unga genom ord och handling.
Det här inlägget postades i Palestina och Israel 10/11. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Rastkreativitet

Kommentera

