klagomål från sängkanten

Hejsan alla!

sitter nu på ett hotellrum här i Wuhan, och försöker göra min plikt, med att svara på mail, blogga m.m
imorgon bitti kl 5 åker jag och min pappa till flygplatsen, sedan fortsätter han till beijing och sverige.
det är bara 6 timmar kvar tills dess och pappa försöker få lite välbehövd sömn. jag borde väl också ta och sova då det har varit en lång vecka (som jag får berätta om en annan gång) och morgondagen också blir lång. men samtidigt vill jag passa på att svara på lite mail m.m nu när man är i stan och har lite bättre internet, min far verkar dock inte ha samma åsikt.

på tisdag, dagen efter att pappa åker kommer Emelie hit på besök, det ser vi fram emot!

som sagt så borde jag väl också lägga mig nu, blev ett kortare inlägg denna gång men ändå något.

Hälsningar Max

ps. candy, har erbjudit sig att skjutsa oss till flygplatsen, hur just får man vara!

Om equmenia

equmenia är en gemensam organisation för riksförbunden MKU, SBUF och SMU. equmenia är till för riksförbundens lokala föreningar, som bedriver verksamhet för barn och ungdomar i hela Sverige. equmenias första och största mål är att sprida evangeliet om Jesus Kristus bland barn och unga genom ord och handling.
Det här inlägget postades i Kina 10/11. Bokmärk permalänken.

Kommentera

