Annu en sondag

Gardagen var en riktigt bra dag. Eftersom det var en sondag var den som vanligt helt fullbokad. Men trots stressen ar det min favoritdag i veckan. Nagra saker utover det vanliga var att jag tog upp basen och spelade i lovsangsbandet i utlanningskyrkan (Wuhan International Church Fellowship) och att vi blev bjudna pa middag av en van som idag flyttar till USA. Middagen var det man i folkmun kallar ‘superb’. Utover det som man kan kalla standard, lotussoppan med mera, bjods pa grisnjure och helt otroligt god fisk. Helt otroligt god. I stort sett at jag och Max upp nastan tva fiskar tillsammans. Helt. Otroligt. Gott. Nu kanske du tror att det stannade dar. Du har sa fel!

I och med fortsattningen av detta inlagg vill jag bara varna kansliga lasare och djurrattsgrupper.

Jag och Max gjorde det. Vi gjorde det man maste ha gjort. Vi at hund.

http://www.facebook.com/v/10150245783354027

Om equmenia

equmenia är en gemensam organisation för riksförbunden MKU, SBUF och SMU. equmenia är till för riksförbundens lokala föreningar, som bedriver verksamhet för barn och ungdomar i hela Sverige. equmenias första och största mål är att sprida evangeliet om Jesus Kristus bland barn och unga genom ord och handling.
Det här inlägget postades i Kina 10/11. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Annu en sondag

  1. Johanna skriver:

    Söndagar är fina och bra dagar, det var min favvo-dag rätt länge i Thailand med. Nu ska jag försöka njuta av alla dagar dock innan en härlig måndag i maj! Ha det bäst:)

  2. J .T. skriver:

    Et hundliv för praktikanter………….

Kommentera

