Badminton

Varje måndag kl. 20.15 spelar vi badminton tillsammans. Det är sex personer i laget/gruppen: Sture, Bosse, Ulf, Henrik, Kitti och jag själv (Sompong). Jag har aldrig tidigare spelat badminton i Thailand.

Det var först när jag kom till Sverige som jag kom i kontakt med denna sport. Jag är mycket glad för det. Mina lagkamrater är mycket snälla och trevliga också. När vi har spelat färdigt brukar vi sitta ner tillsammans, dricka apelsinjuice och prata. Jag uppskattar detta väldigt mycket. Må Gud välsigna er alla.   Sompong

Det här inlägget postades i Sweden 2011. Bokmärk permalänken.

Kommentera

